Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Připadá mi logické, že člověk má tendence posuzovat dobu. Je jeho, žije v ní - další život asi nedostane. Pak je hodnocení všeliké - Od dobře již bylo, nebo naopak teprve bude lépe. Velice mi napomohla cesta bádání o předcích. (Možností plno - Od Okresních archivů po digi přístupy z domu .Záslužný počin archivářů) .

Co jsem objevil? K mému úžasu nic! Doba = Je pořád stejná! Objevují se mladí lidé a chtějí žít. Dědek nalézá babku,rostou mi otcové a stýcové. Děd koná, zakládá živnost a oporou je mu církev. Předplácí si svou laviciv kostele, jako všichni podobní sedí v různých Dobro spolcích, kam i vkládaj í své prachy. Tak konají všichni - Jde o přirozenou formu. Společnost není bez negativních jevů = Nicméně celková morálka je úplně někde jinde. Opravdu, profilem života jsou mravní. Přenáší se to pak dále, poznal jsem na vlastní výchově .

Z neznámých popudů = Zřejmě, aby opět bylo lépe - Tito lidé vadí. Překáží a neladí. Jsou oloupeni, o lup se nikdo nestará, protože je Všelidový. Ti lidé se pochopitelně trápí a hledají svou útěchu. Opět ji mají v té lavici. Jako mladý jsem to nehápal! Dodnes se stydím za dětský projev k dědovi. Vysvětloval jsem mu, že Gagarin vzlétnul a Boha nepotkal. On mi kupodivu ani nenadával, naopak,nějak lítostivě se na mne díval a pokorně mne hladil po zmatených dětských vláscích. Pokora je slovo opravdu zajímavé - Jak se to vezme ... :-)

2 0
možnosti
Foto

Pekla která si vytváříme, vytváříme sobě samému... Vy dle Vašich blogů v jednom žijete, doporučil bych procházky a partu přátel, rodinu... Jinak Vás čekají brzy vředy, pokud už je nemáte.

3 0
možnosti
Foto

P38e52t53r 14J97o34h58n

7. 3. 2019 6:55

Přátelé mám, rodinu taky nebojte. ;-D

0 0
možnosti
  • Počet článků 14
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 948x
Live and die on this day

Seznam rubrik